پیام همبسته گي
شورای اسلام آباد راولپندی نهضت فراگیر شورای اسلام آباد راولپندی نهضت فراگیر

از چند ین سال بدینسو  موضوع وحدت نیروهای چپ دموکراتیک { بخصوص احزاب و شاخه های خانواده دیروز که بصورت جداگانه با ساختار تشکیلاتی جدید که حاوی برنامه  و اساسنامه  تنظیم شده میباشد}  مطرح است .

در این رابطه سال پار به ابتکار  نهضت فراگیر د ت ا  همایش وسیع نیروهای همکیش و تجدد گرا  در شهر کابل  سازماندهی شد که به تعقیب آن  همایش وسیع دیگری از همین نیروها در شهر هند هو فن کشور شاهی هالند  برگزار گردید که پیامد آن  کمیسيون  مرکب از پنج حزب  بود .    

این بار موضوع   وحدت کمی جدی تر شده  تماس ها و روابط در این مورد  تقریباٌ امید واری حل موضوع را نشان میدهد .  

اگر این پروسه به نتیجه برسد . نباید فراموش کرد که راه اندازی پرو سه مذکور سعی وتلاش صفوف سازمان ها ی مربوط بوده ، گواه این حقیقت  اعلاميه های شورا  های  مشترک هرات و لغمان نهضت فراگیر و حزب متحد ملی و روابط فی مابین کادرها و فعالین بوده که این روابط در میان تمام احزاب رفیق جریان داشته و همه روزه تقویه میگردد. وتوانسته اند پروسه وحدت این سازمان ها را تسریع بخشیده و رشد بدهند.

اما ناگفته نباید گذاشت که تلاش های اخیر رهبری شورای اروپایی نهضت فراگیر به همه واضح و روشن  است. صفوف آرزوی  فراگیر شدن  وحدت و تفاهم را دارند .

مقالات ، مضامین ، پیشنهادات و طرح هايی که بوسیله شورا هاو رفقا خارج از این سازمانها که همه اعضای یک خانواده اند و از طریق سایت ها  منتشر می شود نشاندهنده آن است که همه این رفقا و نویسنده های محترم در یک موضوع نقطه نظر مشترک داشته اند  .آن اینکه در مرحله اول تجمع  ساختار ها و تشکیلات های از هم پاشیده خانواده دیروز در یک نهاد واحد ضروری و حتمی دانسته شده است .  

ما مطمین بودیم وهستیم که وحدت ضامن پیروزی ماست.

شورای اسلام آباد راولپندی  نهضت فراگیر از تفاهم عمل و نظر مجلس موسسان نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان و حزب متحد ملی افغانستان پشتیبانی همه جانبه نموده و این موفقیت بزرگ را به رهبری مجلس موسسان و حزب متحد ملی به تمام کادرها و فعالین هر دو حزب رفیق ، به کادرها و فعالین احزاب خانواده دیروز از صمیم قلب تبریک عرض میداریم . و آرزو داریم این پروسه تقویه بیشتر گردد. 

شورای اسلام آباد راولپندی : از کمیسون موظف رفیقانه تقاضا مینماید تا با نشر یک اعلامیه مشترک از تمام احزاب رفیق یک بار دیگر دعوت نماید تا شامل پروسه گردیده {مرهم گذار زخم های اعضای قهرمان و سپاهیان شجاع خانواده دیروز گردند}  

سپاهیان حزب: امیدوار اند که این پروسه یقینأ راه را به سوی گنگره وحدت باز مینماید .        

 

بااحترام

 

تیمور  رحمتی

ريیس شورای اسلام آباد راولپندی نهضت فراگیر


December 14th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها